utorok 6. mája 2014

WHITE & CLEAN & CHARLES BUKOWSKI

Ahoj. Takže takto sa cítim po dlhom kúpeli- white and clean. BTW nie som rasistka. Trochu mi to pripadalo ako Charles Bukowski. Milujem jeho básne, síce chvíľu mi trvalo pochopiť v čom spočíva jeho umenie, ale nakoniec som to pochopila. Je to v jeho reálnom pohľade na veci. O tom ako zveršuje telefonát, alebo ako dá do básne ako ho manželka zdrbe a potom sa ho s láskou spýta čo si dá na raňajky. Hltám každé jeho slovo. Samozrejme mám aj iných obľúbených básnikov, ale prečo nezačať s ním?
Čo si o ňom myslíte vy? Máte ho radi?
Ďalej tu pridám na rýchlo odfotené pointless obrázky. Hah, milujem ich.
 Tu je môj miláčik.

 Kto sa nechce chváliť bielym tielkom, hah.


Sally Hansen-Mint Sorbet
Toť vše. Budem tu čo najskôr s trochu MUSIC témou ak by to nevadilo. :)
COMMENT AND FOLLOW.

1 komentár: